Vijf jaar Citymarketing Velsen: waardevolle verbindender
Sabrina Koster
Vijf jaar Citymarketing Velsen, die mijlpaal werd gevierd op woensdag 6 december tijdens het jaarlijkse Citymarketing Event. Samen met partners werd er teruggeblikt op wat er in 2023 allemaal bereikt is en werd er vooruit gekeken naar de komende jaren.
“Maar liefst 175 vertegenwoordigers van onze doelgroepen bewoners, bedrijven en bezoekers waren woensdag naar Villa Westend gekomen voor het jaarlijkse ‘feest van de verbinding’,” aldus citymarketeer Friso Huizinga. Naast Friso droeg het gehele team achter Citymarketing Velsen bij aan een succesvolle avond.
Het event stond in het teken van 5 jaar Stichting Citymarketing Velsen. Met deze video nam Citymarketing de bezoekers mee in het verleden, maar werd er ook vooruit geblikt naar de bijzondere vieringen in de aankomende jaren. Zo staan PreSail IJmond, SAIL Amsterdam, de viering van 150 jaar IJmuiden en 150 jaar Noordzeekanaal in de komende jaren op de planning. In 2024 komt er een nieuw meerjarenplan.
De avond werd gepresenteerd in de vorm van een talkshow. Bestuursleden interviewden op het podium ondernemers en organisatoren over hun liefde voor Velsen. Voorafgaand aan het blok over IJmuiden Rauw aan Zee was het videoverslag van onze guerilla marketingactie in Amsterdam te zien. Tijdens de gesprekken werd meerdere malen herhaald dat de verbindende rol van Citymarketing Velsen enorm waardevol was. En dat toonde de avond zelf ook aan met de grote opkomst en feest van herkenning voor vele bezoekers.
Bekijk hier één van de talkshow onderdelen over Visserij in IJmuiden
Foto’s © RTV Seaport / Dennis Gouda