Zesde .IJmuiden magazine
Bewoners en bezoekers van Velsen hebben in het Pinksterweekend voldoende te lezen, want het nieuwe .IJmuiden magazine is uit! Het blad wordt bezorgd door vrijwilligers van KWF Kankerbestrijding afdeling Velsen. In ruil daarvoor doet Citymarketing Velsen een donatie aan de Vissenloop, het populaire wandelevenement dat door de coronacrisis helaas niet door kan gaan.
In de zesde editie van het magazine wordt onder andere aandacht besteed aan de campagne Ik koop lokaal, het 100-jarig bestaan van het Velsense tallship De Morgenster, het Velsen Virtueel Festival op zondag 9 augustus en regionale bedrijvennetwerken zoals Techport, AYOP en IJPOS.
Op de cover staat een foto van Tim van Zeben, voorzitter van Noordzeevis uit IJmuiden. Deze week start de zomercampagne Moet je zien, waarbij de parels van Velsen om beurten in de etalage worden gezet. In de maand juni staat Noordzeevis uit IJmuiden en de komst van de nieuwe haring centraal.
Citymarketing Velsen houdt zich bezig met de promotie van IJmuiden en de gemeente Velsen.